Osm měsíců

07.10.2012 00:00

Tak už mám osm měsíců. Už je ze mě pěkný kus, umím už docela poslouchat na přivolání (když se mi chce), překážky, odložení, sedni, lehni, už i docela pěkně aportuji. Taky jsem si už vyzkoušel "kousání", jak tomu říkal páníček, ale to ještě musím trénovat, to bylo jen jednou, když nepočítám první zkušenost, když jsem byl ještě jako psí mimino mrknout v Potštejně na táboře. Hlavně jsem se už naučil jezdit v autě a už mě to i baví. Jednou přijeli páníčci z nákupu, otevřeli kufr auta a já myslel, že někam pojedu, tak jsem si tam hupsnul....a prý mazej ven, skáčeš nám po nákupech...a kdo to má vědět, že jo?, když já už umím nastoupit sám. To jak panička přijede domů a otevře dveře u auta, tak jí vlítnu na klín a celou ji oblíznu, tak to má fakt z toho strašnou radost, to je vidět :-)

Taky jsem se naučil běžet vedle páníčků, když jedou na kole, to jsem šikula, co? Fascinují mě srnky a zajíci, za nima bych běžel, jen kdybych mohl!

A prý neumím štěkat. Tak to teda není pravda, já to umím, hlavně když potkáme nějakou babku v šátku, ta se mi vůbec nelíbí, to se můžu zbláznit, a pak taky když mě zavřou do kotce a já tam nechci být sám.

Jo, a taky vám musím říct, že už taky čůrám jako klucí...někdy. :-)))