takové malé narozeniny

08.08.2012 00:00

Dnes mám půl roku, takové malé narozeniny.... už nejsem žádné mimino, páníčci mi říkají, že už jsem takový psí puberťák :-)

A co jsem se za toho půl roku naučil?

- poslechnu na přivolání, no občas se mi nechce, to je pravda, ale co bych neudělal pro nějakou tu dobrotu...

- umím se pěkně posadit páníčkům k levé noze tak jak se to má, to mi jde fakt dost dobře, a umím tak s nimi i chodit, a zvládám i obraty za chůze

- když mě zrovna někdo nevyruší, např. zajíc v poli, myška nebo malá holčičí kámoška od sousedů, tak umím i krátkodobé odložení

               .... jo ty myšky, jo, ty chytám fakt bravurně :-)

- na cvičáku mi jde bez problémů překonání kladiny a jiných překážek

- absolutně na jedničku zvládám povely "sedni", "lehni", to bylo první, co jsem uměl, a hodně brzy

- už rozlišuji "svoje lidi" od cizích, jak někoho neznám nebo si nepamatuji, že jsem ho už někdy viděl, tak se držím stranou a občas i vrčím a štěkám, no hlídat se musí ne?

- bezpečně poznám už z dálky takové ty plechové obludy, ve kterých jezdí páníčci domů, těch jsem se od začátku hrozně bál, nechtěl jsem, aby mě do nich cpali, pak to se mnou tak divně házelo a strašně to vrčelo, snažil jsem se odtamtud nějak dostat a tak jsem olizoval okénka, přeskakoval zezadu dopředu po sedačkách i všech co tam seděli, někdy jsem i trochu brečel a blinkal, ale už je to v pohodě, už umím i povel "hop" a skočím si do kufru sám

- jo a umím plavat, to jsem zjistil taky hodně brzy a strašně mooooc mě to baví...a taky lítat ve vodě a lovit hozené klacíky, ježiši to je super zábava, ještě že máme kousek řeku, a pak lítám jak pošuk nahoru dolů...do vody, do lesa, na louku, až jsem za chvíli skoro suchý

- strašně rád už odmalička chodím paničce vytahovat z takové velké krabice hrozně zábavné černé měkké oválné věcičky, prý se tomu říká přepravní květináče, a dělám z nich placaté cedníky, a paničce to ani nevadí, haf :-)  ... a tudle jsem se pokusil udělat to samé s plastovou konví na zalévání zahrady, to už se teda panička trochu zlobila, no ale zase musí uznat, že jsem jí tu konev pěkně vylepšil, už nemusí dávat kropítko, kropí to samo ze všech stran :-))

- umím toho ještě spoustu, ale nemusíte taky všechno hned vědět :-) haf!